Scooby-Doo! Adventures: The Mystery Map
Gör er redo att möta den världsberömda Scooby-Doo! och hans gäng som ni aldrig sett dem förut; i en alldeles ny dockanimerad film! Vad som börjar som en helt vanlig kväll för gänget – vilket innebär en dreglande detektiv och att Shaggy äter en trippel-extra-stor Scooby-pizza – övergår till en galen jakt på den skrämmande Phantom Parrot för att få kartan till piraten Gnarlybeards gömda skatt. Scooby snokar reda på kartans ledtrådar, som leder honom rakt på ett spökligt piratskepp. Ruh-roh! Vad är Gnarlybeard villig att göra för att skydda sin skatt?