Tre scouter och livslånga vänner förenar sig med en hårdför cocktailservitris och blir världens mest osannolika team av hjältar. När deras fridfulla stad drabbas av en zombieinvasion kämpar de för sitt livs utmärkelse och använder sina scoutkunskaper för att rädda mänskligheten från de odöda.