Seal Team Eight: Behind Enemy Lines
Tom Sizemore har huvudrollen i den mest explosiva och actionfyllda delen av Behind Enemy Lines! Under ett osanktionerat uppdrag i Afrika skickas ett Navy SEALS-team för att lokalisera en hemlig gruvdrift och förhindra att vapenklassat uran hamnar i händerna på internationella terrorister. Insatserna är högre och dödsfallen fler än någonsin när SEAL Team 8 tvingas kämpa sig fram genom Kongo för att säkra uranet, avslöja den hemliga köparen och avvärja det största hotet mot mänskligheten någonsin!