See for Me
När den blinda, tidigare skidåkaren Sophie sitter kattvakt i en avlägsen stuga bryter sig tre tjuvar in för att komma åt husets gömda kassaskåp. Sophies enda försvar är veteranen Kelly. Kelly hjälper Sophie att försvara sig själv mot inkräktarna och överleva natten.