See How They Run
Världens mest kända mord på teaterscenen får en planerad filmatisering att stanna av i 1950-talets London när en av produktionens huvudpersoner blir mördad. När en levnadstrött kommissarie (Sam Rockwell) och hans ivriga nya kollega (Saoirse Ronan) tar sig an fallet, träder de in i teaterns glamoröst tarvliga undre värld - och de gör det på egen risk.