Sentimental Value
Efter en lång tids frånvaro dyker filmregissörspappan Gustav (Skarsgård) upp i Noras (Reinsve) och Agnes (Lilleaas) liv. Han vill ha Nora i huvudrollen i sin stora comeback, men hon vägrar. Amerikanskan Rachel Kemp (Fanning) tar rollen, och systrarna måste förhålla sig till både pappan och en Hollywood-stjärna mitt i familjedramat.