Seven Veils
Jeanine är en teaterregissör, som får uppdraget att på nytt sätta upp sin gamla mentors främsta verk – operan Salome. I arbetet med den nya produktionen väcks gamla minnen till liv, och nyuppsättningen färgas av trauman från Jeanines förflutna.