All About Nina
Nina Geld är en rolig och provokativ ståuppkomiker, vars karriär är på väg uppåt, men vars privatliv är desto mer kaosartat. För att komma undan ett knepigt ex och förbereda sig för en potentiellt livsavgörande audition, flyr Nina till Los Angeles, där hon möter Rafe, en man som ruckar på alla hennes föreställningar om livet.