Shadow in the Cloud
Under andra världskriget ansluter kapten Maude Garrett (CHLOË GRACE MORETZ) till den manliga besättningen på ett B-17-bombplan. Hon har ett topphemligt paket med sig. Tagen på sängen av att ha en kvinna ombord på ett militärplan, följer besättningen Maudes rörelser noga. Hennes kunskaper och rappa kommentarer vinner dem över, samtidigt som konstiga saker börjar hända och luckor i hennes berätt...