Shelley
Louise och Kasper lever isolerade i ett hus i skogen och drömmer om att bilda familj, men efter flera missfall har de gett upp hoppet. Istället lyckas de övertala sin rumänska hemhjälp Elena att bära deras barn mot betalning. Men den främmande graviditeten känns inte normal, och sakta men säkert växer skräcken ikapp med det nya livet i Elenas kropp. Regi: Ali Abbasi. I rollerna: Ellen Dorrit Petersen, Cosmina Stratan, Peter Christoffersen, Björn Andrésen m.fl.