Showdown
Ken, skolans nykomling, har träffat sina drömmars tjej. Dessvärre är hennes svartsjuke pojkvän en brutal karate-expert. Ken blir otippat vän med skolans vaktmästare, som också han är expert på kampsport. Med hjälp av sin nya sensei kommer Ken att kunna slåss både för sig själv och för tjejen han älskar.