Mercenary: Absolution
Kontraktsmördaren John Alexander (Steven Seagal) jobbar at amerikanska myndigheter. Han stöter pa en tjej som har flytt fran en maffiaboss (Vinnie Jones) som har kopplingar till hemliga och mäktiga politiska grupper i USA. John Alexander maste nu välja mellan att skydda tjejen eller att förbli lojal mot den myndighet som anlitade honom för uppdraget.