Sniper: Assassin's End
När prickskytten Brandon Beckett (Chad Michael Collins) anklagas för att ha lönnmördat en utländsk dignitär, vänder han sig till sin pappa, den legendariske pricksskytten Thomas Beckett (Tom Berenger) för hjälp.