Sicario 2: Soldado
I drogkriget finns det inga regler – och när kartellerna börjar smuggla in terrorister till USA vänder sig Matt Graver till den mystiske Alejandro, vars familj mördades av en kartellboss, för att trappa upp kriget på vidrigt vis.