Sinbad and the War of the Furies
Under en skattjakt som går fel släpper den moderna äventyraren Sinbad av misstag ut Furierna, tre vackra men fruktansvärda uråldriga varelser som är tillräckligt mäktiga för att hota livet på jorden.