Smallfoot
Den unga och klipska yetin Migo hittar nåt han inte trodde fanns: en människa. Nyheten orsakar ett ramaskri inom den enkla yetigemenskapen – vad mer kan finnas ute i den stora världen bortom deras snötäckta by?