Smekmånaden
Ashton Kutcher och Brittany Murphy är helt enkelt enastående i denna skandalöst roliga komedi! Sarah (Murphy) är en bekymmerslös rik flicka med en familj som är lika snobbig som de är rika, och de älskar att lägga näsan i blöt ! Tom (Kutcher) är en lycksökande festprisse som föredrar en sportbar över en lyxbil. Hejdlöst roligt blir det när motsatserna dras till varandra och de två nygifta ger sig ut på sin välplanerade smekmånad i Europa med ett katastrofalt underhållande resultat!