Sniper: G.R.I.T. Global Response & Intelligence Team
När en internationell terroristkult hotar den globala politiska stabiliteten och kidnappar en annan agent reser Ace Sniper Brandon Beckett (Chad Michael Collins) och det nybildade Global Response & Intelligence Team – även känt som G.R.I.T. – ledda av överste Stone (Dennis Haysbert) till Malta. Deras uppdrag är att infiltrera kulten och oskadliggöra dess ledare för att befria Lady Death (Luna...