Soul Assassin
Kevin är en ung man på väg uppåt i Rotterdams internationella finansvärld. Just när han ska fria till sin flickvän blir hon mördad av en prickskytt. När Kevin söker efter mördaren blir intrigerna täta kring Kevins chef och styvfar Karl Jorgensen.