Beyond Suspicion
När den före detta narkotikapolisen Danny Gallagher släpps från fängelset är han ute efter hämnd på den som satte dit honom och dödade hans partner. I jakten på sanningen undersöker Gallagher det mystiska bilbombsmordet på Jennifer Pierce, en lokal bookmakers syster. Gallagher upptäcker snart att mordet har kopplingar till en utstuderad konspiration på hög nivå.