Spark
Tretton år har gått sedan den maktgalne General Zhong tog kontroll över planeten Bana, som nu ligger i ruiner. Nu har han ondskefulla planer på att ta över hela universum genom att tämja kraften i det forntida odjuret Kraken. Spark och hans vänner, Chunk och Vix, tänker göra allt i sin makt för att stoppa Zhong.