Space Chimps 2 - Zartogs Hämnd
Comet är en supersmart schimpans som drömmer om att skjutas ut i yttre rymden och besöka planeten Malgor, men på kontrollstationen tar ingen honom på allvar. Så en dag när han minst anar det, susar plötsligt Comet ensam ut i rymden av en fantastisk olyckshändelse. Men kontrollstationen vill att Comet återvänder till jorden för att rädda världen från den onda diktatorn Zartog. Om Comet lyckas med uppdraget går han från att vara killen ingen trodde på... till den ultimata astronautschimpansen!