Special Forces
Elsa är en fransk journalist i Afghanistan. På jakt efter ett scoop kidnappas hon av talibanska soldater för att bli deras gisslan. Ett team av specialtränade elitsoldater sätts snabbt ihop för att rädda henne, men i det karga afghanska landskapet utgör de ett alltför lätt villebråd.