Spider-Man 3
Ett spännande äventyr där Peter Parker står inför sin största utmaning hittills när han konfronteras med flera fiender, inklusive den kraftfulla Sandman och den mystiska Venom. Samtidigt påverkas hans relation med Mary Jane av en mörk förändring inom honom själv. Regi: Sam Raimi. I rollerna: Tobey Maguire, Kirsten Dunst, James Franco, Thomas Haden Church, Topher Grace m.fl.