Spider-Man: Homecoming
Ett actionfyllt äventyr om den unge Peter Parker som jonglerar livet som gymnasieelev och superhjälte i New York. Under mentorn Tony Starks vägledning försöker han bevisa sitt värde som Spider-Man samtidigt som han ställs inför den farliga skurken Vulture. Regi: Jon Watts. I rollerna: Tom Holland, Zendaya, Michael Keaton, Marisa Tomei, Robert Downey Jr.m.fl.