Spooky Buddies: Valpgänget och Spökhunden
Disneys oemotståndliga talande valpar är tillbaka i en helt ny långfilm. Den här gången hamnar de långt hemifrån på en mystisk herrgård där något verkligt kusligt pågår. Med hjälp av några nyfunna vänner - bl.a. ett snällt spöke – blir det här spännande äventyret läskigt roligt! I kampen mot en elak hund måste valpgänget och deras nya vänner, Pip, Zelda, Rodney och Skip stoppa Warwick the Warlock - och rädda världen från hans lömska planer. Spooky Buddies är full av action och humor - ett ruskigt roligt äventyr med massor av bonusmaterial, som visar hur viktigt det är med vänskap och samarbete. Hela familjen kommer att älska den här filmen!