Star Trex- Borders
En uråldrig portal öppnar sig bakom den mörka sidan av månen och Aliens siktar in sig på vår planet. De attackerar med en förödande kraft och överraskar hela mänskligheten. Från en underjordisk militärbas försöker militära vetenskapsmän hitta ett sätt att snabbt bekämpa attacken. Det är knappt om tid och befolkningen minskar då Aliens tar kontroll över vad som är kvar av jorden.