Stella. Ett Liv
Stella växer upp i Berlin under nazistregimens styre. Hon drömmer om en karriär som jazzsångerska. Trots alla repressiva åtgärder tvingas hon 1944 gömma sig med sina föräldrar och hennes liv förvandlas till en oskyldig tragedi.