Sting
Vi följer Charlotte en rebellisk 12-årig flicka, som hittar en liten spindel som hon döper till Sting. Den en gång så gulliga spindeln förvandlas snabbt till ett gigantiskt köttätande monster. När grannar och deras husdjur börjar försvinna inser Charlotte att hon är den enda som vet hur man kan stoppa Sting.