Storkarna
Storkarna levererar bebisar... eller de brukade göra det i alla fall. Nu levererar de paket åt ett globalt internetföretag. Junior som är företagets bästa stork är på väg att bli befordrad men råkar av misstag sätta igång maskinen som producerar människobarn. En oemotståndligt men samtidigt inte godkänd liten flicka blir resultatet. Detta blir början på Junior och hans vän Tulins äventyr.