Stronger
"Stronger" är den inspirerande och sanna historien om Jeff Bauman, en helt vanlig 27-årig man som blev en hoppets symbol efter det avskyvärda bombattentatet under Boston Marathon 2013. Jeff stod och väntade vid målet för att försöka vinna tillbaka sin extjej Erin när bomberna exploderade och han förlorade båda sina ben. Efter att ha vaknat upp på sjukhuset kan Jeff hjälpa myndigheterna med att identifiera en av bombmännen, men hans egen kamp har bara börjat. Han ger sig i kast med flera månaders kroppslig och mental rehabilitering med ett aldrig sviktande stöd av Erin och från Jeffs familj. "Stronger" är Jeffs djupt personliga berättelse om denna heroiska resa som testar en familjs styrka, som definierar Bostons och stadens invånares stolthet och som väcker ett inre mod i honom som gör att han kan övervinna katastrofala motgångar.