Stuart Little
Kom och dela glädjen då familjen Little adopterar en bedårande livlig pojke som heter Stuart (Michael J. Fox) som väldigt mycket liknar en mus. Mr och mrs Little (Hugh Laurie och Geena Davis) förälskar sig i Stuart på en gång men deras äldre son, George (Jonathan Lipnicki), är inte lika säker. Då Stuart försöker få över sin nya bror på sin sida med hysteriska bragder och konststycken blir familjens katt, Snowball (Nathan Lane), involverad i ett gäng skumma katter som kommer på en feg plan för att få ut Stuart ur huset...permanent! Specialeffekter i högsta klass, komedi som framkallar gapskratt och skojiga upptåg gör detta till det största äventyret Little kan få!