Studio 666
I Studio 666 flyttar Rock & Roll Hall of Famers Foo Fighters in i en Encino-herrgård genomsyrad av hemsk rockhistoria för att spela in sitt efterlängtade tionde album. Väl inne i huset brottas Dave Grohl med övernaturliga krafter som hotar både att förstöra albumet och bandmedlemmarnas liv.