Supernova
Ett romantiskt drama om kompositören Sam och författaren Tusker som har hållit ihop i 20 år. Tusker har diagnostiserats med tidig demens vilket har förändrat parets tillvaro i grunden. De ger sig nu ut på en husbilsresa runt England för att besöka släktingar och platser de älskar. Under resans gång kommer dolda hemligheter upp till ytan. Regi: Harry Macqueen. I rollerna: Colin Firth, Stanley Tucci, Pippa Haywood, Peter MacQueen, James Dreyfus, Sarah Woodward m.fl.