Surf's Up
Surf's Up är en animerad spelfilm som går bakom kulisserna i den högoktaniga pingvinsurfar-världen. Filmen visar Cody Maverick, en lovande surfare, när han är med i sin första proffstävling. Inspirerad av sin hjälte, en legendarisk vågsurfare vid namn Big Z, lämnar Cody sin familj och sin hemstad Shiverpool i Antarktis för att resa till Pen Gu Island för den stora Big Z minnessurfen. Cody tror att han kommer få den beundran och respekt han vill ha om han vinner. Men när han oväntat står ansike mot ansikte med en uppspolad gammal surfare vid namn The Greek, börjar Cody förstå att den största mästaren är inte alltid den som kommer först.