Swept Away
Madonna och Adriano Giannini är med i regissören/manusförfattaren Guy Ritchies moderna version av Lia Vertmuller's romantiska komedi från 1974, "Swept Away". Det är en historia om kärlek, sex och för mycket pengar- allt iscensatt på en spektakulär medelhavsö. En rik, bortskämd societetstjej (Madonna) och en stilig italiensk fiskare (Giannini) blir strandade på en övergiven ö, där materialistiska tillgångar och klasskillnader är meningslösa. När de kämpar för att överleva och samleva i sitt paradis, upptäcker de att deras skillnader plötsligt blir anledningen till en brinnande, passionerad och ibland rolig, djurisk attraktion.