Taj Mahal
Filmen som är baserad på de verkliga händelserna från terrorattacken på det lyxiga hotellet Taj Mahal i Mumbai, november 2008 följer 18-åriga Lousie som uthärdar en natt med dödlig terror. Familjen som precis har anlänt till Indien checkar in på Taj Mahal Hotel. Medan hennes föräldrar går ut på middag blir Louise ensam kvar på hotellrummet.