Take this waltz
Det är kärlek vid första ögonkastet när Margot möter Daniel. Men Margot är lyckligt gift med Lou, en berömd kokboksförfattare, och hon försöker blunda för sina känslor. När så Daniel flyttar in tvärs över gatan ger Margot slutligen efter för begäret. Regi: Sarah Polley. I rollerna: Michelle Williams, Seth Rogen, Luke Kirby, Sarah Silverman, Jennifer Podemski m.fl.