Talons of the Phoenix
En liten grupp allierade kommandosoldater måste hoppa fallskärm in i det av fienden ockuperade Europa och till varje pris återta informationen som en kvinnlig spion bar på. De inser snart att detta skulle vara den enkla delen av uppdraget.