Come Out Fighting
Andra världskrigets Europa. En amerikansk pilot blir nedskjuten men lyckas rädda sig i fallskärm. Vi möter också en grupp afrikansk-amerikanska soldater i en stridsvagnsbataljon vars officer behöver räddas bakom fiendens linjer. Amerikansk krigsaction med Hiram A. Murray, Kellan Lutz (Twilight), Dolp Lundgren, Tyrese Gibson (The Fast & the Furious) och Michael Jai White (Black Dynamite).