That's My Boy
När han var i tonåren, fick Donny (Adam Sandler) en son, Todd (Andy Samberg), och uppfostrade honom som en ensamstående förälder tills Todd fyllde 18 år. Nu, efter de inte sett varandra på flera år, kraschar Todds värld kvällen då han ska gifta sig när en objuden Donny plötsligt dyker upp. När han desperat försöker återansluta med sin son, måste Donny nu hantera återverkningarna av hans dåliga föräldraskap. Med Leighton Meester och otroliga cameos en kavalkad av stjärnor, inklusive Susan Sarandon, Vanilla Ice och James Caan.