Big Daddy
32-årige Sonny Koufax (Adam Sandler) har tillbringat hela livet med att undvika ansvar. Men när hans flickvän dumpar honom för en äldre man måste han hitta ett sätt att visa att han redo att växa upp. I ett desperat sista försök adopterar Sonny femårige Julian (Cole Sprouse, Dylan Sprouse) för att imponera på henne. Hon blir inte imponerad... och han kan inte lämna tillbaka barnet. Aj då, Sonny!