Tre Män och en Baby
Det var en gång tre ungkarlar, Peter, Michael och Jack. Alla tre hade bra jobb och levde ett sorglöst liv. Barskåpet var fyllt, festerna avlöste varandra och flickvännerna kom och gick i en jämn ström. Allt detta hör till det förgångna - nu har de mött tjejen i deras liv! Hon heter Mary och är sex månader gammal. De byter blöjor och hon ändrar deras liv... TOM SELLECK är Peter, TED DANSON är Jack och STEVE GUTTENBERG spelar Michael. Tre populära män som blev ännu populärare efter braksucén på bio.