The Assessment
I en nära framtid där föräldraskapet är strikt kontrollerat, förvandlas ett pars sju dagar långa bedömning av rätten att få barn till en psykologisk mardröm, vilket tvingar dem att ifrågasätta själva grunden för sitt samhälle och vad det verkligen innebär att vara människa.