The Baby Maker
Tish Gray (Hershey) kan tjäna pengar åt sig själv och sin pojkvän Tad (Scott Glenn) genom att sätta ett nytt liv till världen - utan åratal av ansvar. Barnlösa Jay och Suzanne Wilcox (Sam Groom och Collin Wilcox-Horne) kan bli föräldrar till ett barn som Jay kommer att vara den biologiska fadern till. Men detta till synes enkla arrangemang anstränger de fyras relation och känslor under de nio månader som graviditeten binder dem samman.