The Bad Seed
En ensamstående mamma, som själv blev adopterad som barn, upptäcker den förskräckliga sanningen att inuti hennes till synes änglalika lilla dotter slår en kallblodig seriemördares hjärta. Hon får även veta att hennes egen mor kallblodigt dödade alla andra i hennes familj. Nu när fler människor dör måste en kvinna ta ett fruktansvärt beslut om dottern hon älskar och desperat vill skydda i denna klassiska thriller.