The Big Circus
Se världens modigaste lindansare! Förundras över den mänskliga kanonkulan! Hänförs över de fantastiska elefanterna och de människoät ande lejonen! Kliv fram och se alla de stora numren under det stora cirkustaket i The Big Circus! Konkurs och sabotage hotar att stoppa showen för alltid i denna spännande jätteshow med världens främsta cirkusnummer... Hank Whirling (Victor Mature) lånar mycket pengar för att rädda sin cirkus, men ett konstant regn och en konspiration mellan den falske cirkusdirektören (Vincent Price) och clownen Skeeter (Peter Lorre) kan förgöra Whirlings cirkus. Trots en fruktansvärd tågolycka och en konfrontation på liv och död längst upp i cirkustältet, insisterar Whirling på att: "Showen måste fortsätta!"