The Bye Bye Man
Tre vänner från college hittar sitt drömhus, en stor villa på landet. Men de kommer snart upptäcka att det är hemsökt av en övernaturlig seriemördare som framkallas när man säger, eller bara tänker, hans namn - The Bye Bye Man...