Possession Experiment
Brandon Jensen har alltid älskat skräck. Så när han får en möjlighet att studera exorcismer, beslutar han sig för att gå hela vägen. Han startar en internetkampanj som snabbt sprids och med hjälp av två personer som han möter längs vägen, visar Brandon hela världen "The Possession Experiment".