The Comeback Trail
Kriminalkomedi med Robert De Niro, Tommy Lee Jones och Morgan Freeman där en hollywoodproducent på dekis smider en minst sagt snurrig plan för att skaffa pengar. Den går ut på att hans gamla filmstjärna i nästa film ska förolyckas under inspelningen.